Regular routes survey

SATISFACTION SURVEY FOR REGULAR ROUTES

    Route

    Date
    [/one_fourth]

    Sex
     
    ManWomen

    We appreciate the time and effort spent completing the survey and, please, send it us as soon as possible.

    Rate between one (1) and 6 (six):

    1. The schedule is enough
     
    Totally agreeAgreeI don't knowDisagreeTotally en desacuerdo

    2 . I trust the driver to solve incidentals
     
    Totally agreeAgreeI don't knowDisagreeTotally en desacuerdo

    3. The stops are well placed
     
    Totally agreeAgreeI don't knowDisagreeTotally en desacuerdo

    4. The service seems easily accessible
     
    Totally agreeAgreeI don't knowDisagreeTotally en desacuerdo

    5. Trust in information provided
     
    Totally agreeAgreeI don't knowDisagreeTotally en desacuerdo

    6. It is easy to get information service (inside the vehicle, at stops, offices)
     
    Totally agreeAgreeI don't knowDisagreeTotally en desacuerdo

    7. I trust in the scheduled time
     
    Totally agreeAgreeI don't knowDisagreeTotally en desacuerdo

    8. The route speed is adequate
     
    Totally agreeAgreeI don't knowDisagreeTotally en desacuerdo

    9. The employees helpful
     
    Totally agreeAgreeI don't knowDisagreeTotally en desacuerdo

    10. You trust that your news will be attend in the company and respond in a short period of time
     
    Totally agreeAgreeI don't knowDisagreeTotally en desacuerdo

    11. You trust the company to solve problems related with the service
     
    Totally agreeAgreeI don't knowDisagreeTotally en desacuerdo

    12.Vehicles are comfortable
     
    Totally agreeAgreeI don't knowDisagreeTotally disagree

    13. The vehicles are clean and in good condition
     
    Totally agreeAgreeI don't knowDisagreeTotally disagree

    14. Service is save from accidents and incidents
     
    Totally agreeAgreeI don't knowDisagreeTotally disagree

    15. You feel that respects the environment
     
    Totally agreeAgreeI don't knowDisagreeTotally disagree

    16. Service is save from accidents and incidents
     
    Totally agreeAgreeI don't knowDisagreeTotally disagree

    Write down any comments or suggestion to us:

    De conformidad con la normativa vigente y aplicable en protección de datos de carácter personal, le informamos que sus datos serán incorporados al sistema de tratamiento titularidad de L A HISPANO DEL CID SAcon CIF A12007555 y domicilio social sito en CAMINO CAMINAS 133 12003, CASTELLON (CASTELLÓN), y que a continuación se relacionan sus respectivas finalidades, plazos de conservación y bases legitimadoras. Para aquellos tratamientos que lo requieran, se informa también de la posible elaboración de perfiles y decisiones automatizadas, así como las posibles cesiones y las transferencias internacionales que AUTOTRANSPORTES COLECTIVOS CASTELLONENSES SA tiene previsto realizar:
    - Finalidad: Atender sus consultas y/o solicitudes e Instalación de cookies
    - Plazo de conservación: mientras se mantenga el consentimiento prestado.
    - Base legítima: El consentimiento del interesado.
    De acuerdo con los derechos que le confiere la normativa vigente y aplicable en protección de datos podrá ejercer los derechos de acceso, rectificación, limitación de tratamiento, supresión (“derecho al olvido”), portabilidad y oposición al tratamiento de sus datos de carácter personal así como la revocación del consentimiento prestado para el tratamiento de los mismos, dirigiendo su petición a la dirección postal CAMINO CAMINAS 133 12003, CASTELLON (CASTELLÓN) o al correo electrónico HICID@HICID.COM. Podrá dirigirse a la Autoridad de Control competente para presentar la reclamación que considere oportuna.
    Los datos identificados con una marca (*) se entienden como campos obligatorios y requeridos, en consecuencia se entenderán como necesarios para acometer las finalidades mencionadas con anterioridad
    Con envío del formulario de recogida de datos usted acepta la política de privacidad de LA HISPANO DEL CID SA.

    We value your opinions that will allow us to improve the service we offer. We inform you that you can also send their comments, suggestions or complaints, through the following means: you can write to: Prolongación Gran Via Tárrega Monteblanco, 272 12006 Castellón or send us an e-mail to: luisrubert@hicid.com or call us to: Telf. 964 200 122 or come to our offices in: Prolongación Gran Via Tárrega Monteblanco, 272 12006 Castellón Open Monday to Friday from 8:30 to 13:30 and from 15:30 to 19:00 h. July and August: from 8:00 to 15:00 h. you for using our service

    Quality department of HICID
    Scroll to Top