ENQUESTA DE SATISFACCIÓ DEL CLIENT
HICID S.A. li fa arribar esta enquesta per conèixer en detall el seu estat de satisfacció com a client i poder millorar en el servei que els oferim.
Valorem les seues opinions perquè ens permitràn millorar el servei que oferim. Els comuniquem que també poden enviar les seues opinions, sugerències o queixes, a través dels següents mitjans: poden escriure a: Prolongació Gran Via Tárrega Monteblanco, 272 12006 Castelló o enviar-nos un e-mail a: luisrubert@hicid.com o cridar-nos a: Telf. 964 200 122 o acudir a les nostres oficines d' atenció al client en: Prolongació Gran Via Tárrega Monteblanco, 272 12006 Castelló Horari de dilluns a divendres de 8:30 a 13:30 i de 15:30 a 19:00 h. Juliol i agost: de 8:00 a 15:00 h.
Gràcies per utilitzar el nostre servei
Departament de Qualitat de HICID